Ahad, Mac 13, 2011

Taklimat JPA dan pelajar tahun akhir?


Assalamua'laikum w.b.t

Bertemu sekali lagi untuk menyempurnakan tugas yang belum selesai :) Saya andaikan semua masih ingat tentang post/pengumuman saya yang terdahulu tentang kedatangan pihak JPA ke kampus KL pada semester 2 untuk memberi taklimat khas buat pelajar-pelajar di sini.Untuk pengetahuan anda setelah banyak kali melakukan follow-up, wakil JPA yang berjanji untuk menguruskan hal tersebut mempunyai hal lain dan tiada di pejabat dalam masa beberapa bulan,maka saya terpaksa berhubung dengan pihak lain di sana untuk menguruskan hal tersebut sekali lagi. Atas perbincangan ringkas dengan wakil yang lain, beliau menyatakan bahawa jadual pihak JPA agak padat kerana perlu melakukan tour ke universiti-universiti lain untuk memberi taklimat kepada pelajar tahun akhir di seluruh Malaysia. 
 
Walau bagaimanapun, beliau akan berusaha untuk mendapatkan tarikh untuk pelajar-pelajar UKM kampus KL pada awal bulan April nanti (4-23 April) kerana hanya tarikh itu yang kosong.Sebelum menghantar surat permohonan ke pihak JPA, saya mengharapkan kerjasama mahasiswa/i tahun akhir sekalian untuk memberikan tarikh-tarikh yang sesuai agar tidak bertembung dengan program/peperiksaan/posting/presentation kursus anda supaya satu tarikh yang sewajarnya dapat diputuskan secepat mungkin. Boleh maklumkan pada saya di nurilimt@gmail.com atau terus ke nombor saya :) Mohon kerjasama tertinggi.TQ:)

* Taklimat JPA di Bangi 23 Mac 2011: Taklimat tersebut diadakan kerana terdapat pembaharuan yang perlu dimaklumkan kepada pemegang-pemegang biasiswa JPA. Barangsiapa yang berkesempatan,dialu-alukan untuk menghadiri taklimat tersebut bagi mendapatkan info awal buat mahasiswa/i di kampus KL :)