Ahad, Mac 27, 2011

MPM Harith : Ziarah Saudara Arrabe' di Hospital Kajang

Oleh : MPM Harith

Pada 23 Mac 2011 yang lalu MPP Mohd Izzuddin bin Mohd Pisol dan Muhammad Harith telah menziarahi seorang mahasiswa UKM  saudara Arrabe’ yang sedang menjalani pengajian di peringkat master di fakulti Sains Dan Teknologi.  Beliau telah mengalami kemalangan di Persimpngan jalan 3 pada isnin lalu dan mengalami patah pada peha kanan. Beliau telah dijadualkan akan melakukan pembedahan pada hari jumaat lepas untuk memasukkan besi sokongan pada peha beliau.

 MPP Izzudin menyerahkan surat dari pusat kesihatan UKM

 MPP Harith bersama keluarga saudara Arrabe’


Peringkat MPP , Kami telah mendapatkan surat jaminan perkhidmatan percuma daripada Pusat Kesihatan UKM. Oleh itu, dengan adanya surat jaminan tersebut, beliau  akan ditempatkan di wad kelas kedua. Selain  itu, Segala rawatan yang akan dijalani selepas ini boleh mendapatkan  surat tersebut di  Pusat Kesihatan.

Disamping itu, insurans kemalangan juga akan dipohon selepas sembuh dan keluar daripada wad daripada. Kami dibarisan Saf Kepimpinan Persatuan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia menyeru supa semua warga kampus berhati-hati ketika menunggang dan memandu kenderaan supaya dapat meneruskan perjuangan menuntu ilmu dengan lebih baik terutama ketika tarikh peperisaan akhir yang semakin hampir.

“Bersama Mahasiswa Realisasi Varsiti”