Selasa, Oktober 25, 2011

Suara Kampus 4 Catat Kehadiran Memberangsangkan

Bangi - Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua hadirin yang memenuhi dewan kuliah DK3B.301 Fakulti Sains Sosial & Kemanusiaan (FSSK) untuk menghadiri Forum Siswa Suara Kampus 4 : Bajet 2012 - Di manakah Mahasiswa ? sebentar tadi. 


Dengan barisan ahli-ahli panel yang tidak asing di kalangan warga kampus UKM seperti Prof Dato Dr Haji Hailani Muji Tahir, Prof Dr Abdul Ghafar Ismail dan Dr Haji Zaharuddin Hj Abdul Rahman, serta dimudahcara sendiri oleh Presiden PMUKM, saudara Ahmad Muzzammil bin Muhd Hairi, kehadiran mahasiswa/i dan kakitangan UKM ke program ini sangat-sangat mengujakan.


Membicarakan isu Bajet 2012 yang dibentangkan awal bulan ini, bingkisan yang menarik daripada ahli panel sangat signifikan dan memberi kesan serta kupasan dari sisi ilmiah yang berguna pada hadirin.

Soalan-soalan yang diajukan kepada ahli-ahli panel juga menarik dan agak mencuit hati sehingga forum yang dijadualkan tamat pada pukul 11 malam terpaksa dianjak hampir ke pukul 12 malam.




Di peringkat urusetia memohon kemaafan di atas kekurangan penganjuran program ini dan jutaan terima kasih kepada yang hadir ke Suara Kampus kali ini. Semoga majlis-majlis ilmu sebegini akan terus subur di bumi perbukitan ilmu di kampus Universiti tercinta kita ini.

p/s : Perincian kupasan forum akan dimasukkan kemudian