Ahad, Disember 04, 2011

YB Dr Mohd Puad Zarkashi rasmi majlis penutupan Konvensyen petang ini

Bangi, 4 Dis. - Sebentar tadi telah selesai forum bertajuk 'Dasar Baru Pendidikan Negara' yang dihadiri YBhg Prof Dr Morshidi bin Sirat (Timbalan Ketua Pengarah Jabatan Pengajian Tinggi, KPTM) dan Dr Khair bin Mohamad Yusof (Timbalan Ketua Pengarah Pelajaran - Sektor Dasar & Pembangunan Pendidikan, KPM).

Majlis forum tersebut merupakan slot yang terakhir sebelum program majlis penutup yang bakal dirasmikan oleh YB Dr Mohd Puad Zarkashi, Timbalan Menteri Pelajaran Malaysia pada pukul 2.00 petang nanti.

Program mega anjuran Persatuan Mahasiswa UKM (PMUKM) dengan kerjasama Persatuan Mahasiswa Fakulti Pendidikan UKM (PENDIDIK) ini bakal berakhir dengan penyerahan resolusi para peserta seramai lebih 200 orang ini.

Untuk rekod, Konvensyen Mahasiswa Pendidikan Kebangsaan 2011 ini telah berlangsung dari 2 Disember lalu dan bakal berakhir petang ini dengan dihadiri lebih 10 buah kampus termasuk daripada kampus Lembah Klang dan dari utara (USM dan UUM) serta UniSZA untuk membincangkan isu-isu pendidikan.

Jom ramaikan majlis di DK43.101 KTAMS


GURU BERKUALITI ASAS PENDIDIKAN YANG UNGGUL