Isnin, Mac 10, 2014

KEBAJIKAN DAN KESELAMATAN : MENCARI SOLUSI TERBAIK





26 Februari 2014, UKM Bangi - Biro Kebajikan dan Khidmat Sosial PMUKM telah mengadakan satu perjumpaan bersama Ketua Pengarah Keselamatan Wisma Aman Universiti Kebangsaan Malaysia, LT KOL(B) JURY, Penolong Pegawai Keselamatan,En. Nasir Hamid dan Cik Ain. Pertemuan ini bertujuan bagi mewujudkan kerjasama serta perkongsian idea berkaitan isu-isu keselamatan di Universiti Kebangsaan Malaysia.


Disamping itu, kami juga turut memaklumkan tentang program keselamatan yang akan di adakan oleh PMUKM. Pelbagai penambahbaikan idea serta pekongsian maklumat berkaitan program tersebut turut dikemukakan bersama.

Selain itu, kes-kes kecurian terutama kecurian komputer riba yang semakin membimbangkan yang berlaku kepada mahasiswa/i juga turut dibincangkan agar solusi yang terbaik dapat dilaksanakan bagi usaha mengurangkan kejadian kes tersebut.

Walaubagaimanapun, pihak Wisma Aman menasihati warga Mahasiswa/I supaya segera menghubungi pihak mereka jika mengalami sebarang kes-kes kecurian serta sebarang masalah bagi memudahkan tindakan bagi pihak mereka untuk mengatasi masalah tersebut.





Nurul Syifa' Mohd Shukri

MPP Fakulti Sains Teknoogi Tahun 1/2
Biro Kebajikan dan Khidmat Sosial PMUKM sesi 13/14







Hasyimah Ibrahim
MPP Umu Tahun 1/2
Biro Kebajikan dan Khidmat Sosial PMUKM sesi 13/14







::Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti::