Khamis, Julai 11, 2013

TAHNIAH & SELAMAT DATANG

Hari ini, pelajar lepasan STPM/setaraf  masing-masing telah dapat menyemak keputusan permohonan kemasukan ke IPTA bagi sesi pengajian 2013/2014. Ucapan tahniah kepada rakan-rakan yang berjaya menyambung pengajian ke menara gading. Bagi yang tak berjaya, masih ada peluang kedua.


Selamat datang juga diucapkan buat rakan-rakan yang bakal bergelar mahasiswa/i Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Kehadiran anda ke perbukitan ilmu ini sangat dinanti-nanti. Pastikan anda sudah cukup bersedia untuk berpencak di alam kampus. Realiti kehidupan alam kampus sangat jauh berbeza dengan alam sekolah, dan juga matrikulasi. Bagi rakan-rakan lepasan diploma, mungkin anda sudah ada pengalaman hidup di alam kampus.

Bagi menyediakan bantuan dan pertolongan untuk melengkapkan persediaan anda ke UKM, kami telah mewujudkan satu facebook group. Group ini mengumpulkan rakan-rakan bakal mahasiswa/i UKM. Sebarang persoalan berkenaan UKM, biasiswa dan yang berkaitan dengannya akan cuba dijawab oleh wakil MPP PMUKM dibantu rakan-rakan senior UKM yang berautoriti.


FB Group


Selamat datang