Isnin, Disember 10, 2012

MPP PMUKM BERSAMA SEKRETARIAT UKM4PALESTINE DALAM MISI MENCAPAI TARGET

MPP Laila, MPP Hazrin, MPP Khidir bersama Sekretariat UKM4PALESTINE
di UKMKL berjaya mengutip Rm 10 671.00
Target UKM4PALESTINE untuk mengutip dana Rm20 000.00 dalam masa 2 minggu telah sampai ke kemuncaknya. UKM4PALESTINE: Mahasiswa UKM Bersatu Bantu Saudara Palestin Pelbagai usaha telak dilakukan bersungguh-sungguh oleh Sekretariat UKM4PALESTINE untuk mencapai dana yang ditarget. Kutipan dana bukan sahaja dibuat di fakulti dan kolej, kutipan juga dilakukan di luar UKM termasuk di masjid sekitar Bangi, Downtown Jalan Reko dan pasar-pasar yang berdekatan.

TAHNIAH diucapkan kepada MPP UKMKL bersama Sekretariat UKM4PALESTINE yang telah berjaya mengumpul dana sebanyak Rm10 671.00. Secara tidak langsung, jumlah kutipan dana yang dapat dikumpulkan membuktikan kesedaran mahasiswa/i UKM tentang keprihatinan penderitaan saudara Palestin atas kekejaman Regim Zionis. Di peringkat UKM4PALESTINE sendiri, masih optimis dalam mencapai target yang ditetapkan.


Antara usaha Sekretariat UKM4PALESTINE bersama MPP PMUKM
untuk mengutip dana termasuk di fakulti maupun di luar UKM
MPP PMUKM di Bangi juga turut tidak ketinggalan bekerjasama dengan Sekretariat UKM4PALESTINE dalam misi mencapai target kutipan dana Rm 20 000.00. Di kampus Bangi sekarang, dalam fasa pengiraan dan pengumpulan dana yang telah dikutip.

Isu Palestin bukanlah isu bermusim. PMUKM berharap penubuhan Sekretariat UKM4PALESTINE akan menimbulkan kesedaran serta keprihatinan mahasiswa/i UKM tentang nasib saudara kita di Palestin haruslah berterusan, terus menghulurkan doa, maupun usaha memboikot produk yang menyalurkan ekonomi ke Israel.

AUTONOMI MAHASISWA MEREALISASI FALSAFAH VARSITI