Khamis, Jun 23, 2011

Laporan Kebajikan Terbaru MPM Kamarul Hatem

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua

Alhamdulillah, pada 15.6.2011, saya, selaku MPP FPER 1/2, Kamarul Hatem bin Muhammad telah berjumpa dengan En Fairuz Mohd Rafdzi, Penolong Pendaftar UKM Kampus Kuala Lumpur untuk mendapatkan perkembangan terkini mengenai kafe, mesin atm Bank Islam dan lain-lain.

Saya diberitahu bahawa kedua-dua kafe iaitu kafe fakulti dan kafe KTSN akan bertukar tender, proses ini dijangka pada bulan puasa tahun ini iaitu pada bulan ogos 2011. Selain itu, proses mengubahsuai juga akan dilakukan, untuk kafe fakulti ubahsuai akan dilakukan dalam masa terdekat iaitu pada bulan 7 untuk menambah 2 stall dibahagian luar.

Ini bertujuan untuk mewujudkan 3 pemilik kafe untuk menambahkan persaingan dari segi kualiti perkhidmatan.unkuk kafe di ktsn, ubahsual akan dilakukan pada tahun hadapan.

Selain itu, mesin ATM Bank Islam akan dipasang sebelum bulan 9, pihak pegurusan fakulti juga meminta pihak Bank Islam supaya memasang juga mesin Cash Deposit bagi memudahkan urusan pembayaran yuran.

Dewan kuliah 2 dan 3 juga akan diubahsuai sebelum bulan 9 ini. Untuk tambahan , tempat letak motor di depan blok E fakulti telah siap dan boleh digunakan

Sebarang info akan saya kemaskini dari semasa ke semasa. Terima kasih

-BERSAMA MAHASISWA MEREALISASI VARSITI..

Kamarul Hatem B. Muhammad
Biro Informasi dan Penerangan
PMUKM 2010/2011