Rabu, Jun 22, 2011

GRADUAN ASPIRE 2011 - COMING SOON!



GRADUAN ASPIRE 2011 dianjurkan oleh BIZ CONNEXION SDN BHD dengan kerjasama Persatuan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia (PMUKM) di bawah Exco Keusahawanan dan Kerjaya yang merupakan First-ever Talent Regional Talent Networking Fair in Malaysia! GRADUAN ASPIRE 2011 diadakan pada 16 & 17 Julai 2011 betempat di KL Convention Centre (KLCC Dewan 5) yang mensasarkan penglibatan lebih daripada 10,000 peserta (talents) daripada dalam dan luar negara.

Tujuan program ini diadakan adalah untuk memberi maklumat kepada para graduan mengenai pasaran kerja di Malaysia. Pelbagai aktiviti yang dijalankan untuk mengasah bakat graduan di Malaysia seperti conference bersama top icons daripada pelbagai industry,sesi berkumpulan dengan penglibatan syarikat yang terlibat,bengkel yang bermanfaat dan klinik yang memberi ruang kepada individu untuk menunjukkan bakat dan kreativiti peserta.

Program ini melibatkan 91 buah syarikat daripada Malaysia, singapura, Indonesia dan banyak lagi.KEHADIRAN ANDA(UNDERGRADUATES STUDENT) AMATLAH DIALU-ALUKAN. Hal ini demikian kerana,ini merupakan peluang anda untuk berjumpa dengan TOP GRADUATE EMPLOYERS IN MALAYSIA,yang mana merupakan langkah awal sebagai persediaan anda sebagai mahasiswa melangkah ke alam pekerjaan dunia
.
Mahasiswa/I UKM yang berminat boleh mendaftar dengan SYAFIQ & ANITA serta Pengerusi Biro Keusahawanan & Kerjaya ditalian 019-3858059.Pengangkutan adalah disediakan!!!sila rebut peluang anda..TERBUKA KEPADA SEMUA MAHASISWA/I UKM.

BAGI PELAJAR TAHUN AKHIR, ANDA  BOLEH MENGHANTAR COVER LETTER& RESUME UNTUK DIHANTAR KEPADA SYARIKAT YANG ANDA HENDAK JADIKAN SEBAGAI MAJIKAN..NAMUN BAGI PELAJAR YANG SEDANG BERCUTI,ANDA BOLEH MENGHANTAR COVER LETTER & RESUME ANDA KE ALAMAT mpmazidah@gmail.com BAGI MENOLONG PROSES PENGHANTARAN MAKLUMAT DIRI….

“REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI UNTUK MENDALAMI MAKLUMAT MENGENAI MALAYSIAN JOB MARKET”

SERTAILAH SELAGI PELUANG MASIH ADA!!!!!!!!TEMPAT ADALAH TERHAD!!!!

BERSAMA MAHASISWA MEREALISASI VARSITI