Jumaat, Julai 18, 2014

MPP FKAB 1/2: MANIFESTO BERJAYA DI MANIFESTASIKAN


18 Julai 2014, UKM Bangi - MPP Fakulti Kejuruteraan dan Alam Bina tahun 1/2 merangkap Biro Media dan Penerangan PMUKM, Ahmed Amri Bin Zulkafli telah berjaya melaksanakan manifestonya. Pada 3 Julai 2014 lepas, MPP FKAB 1/2 telah membuat perjumpaan dengan Timbalan Dekan Prasiswazah dan Alumni, Prof. Dr. Ahmad Kamal Ariffin Mohd. Ihsan untuk membincangkan berkaitan kebajikan pelajar FKAB.


       Pada jumpaan ini juga dengan secara rasminya, pihak pentadbiran fakulti telah meluluskan permohonan bilik perbincangan untuk kegunaan pelajar. Sehubungan dengan itu, bilik perbincangan ini akan dibuka untuk kegunaan pelajar pada semester depan. "Dengan adanya bilik perbincangan ini, gunakanlah dengan baik dan bertanggungjawab" kata Prof. Dr. Ahmad Kamal Ariffin. 


       Terdapat 2 bilik perbincangan, salah satunya boleh memuatkan seramai 9 orang dan satu bilik lagi 5 oramg. Selain itu, terdapat satu ruang bacaan yang boleh memuatkan banyak buku rujukan. Tempahan dan masa pengunaan bilik ini akan diuruskan oleh Exco PEMATRA.  






   
           Selain itu, MPP Amri juga telah memohon kepada unit ICT fakulti untuk meluaskan liputan wifi tetamu hingga ke DK5 dan DK6 untuk kemudahan pelajar. Menurut unit ICT fakulti "access point " wifi tetamu di DK5 dan DK6 telah lama rosak. Penyelenggaraan wifi tetemu sedang dilakukan oleh unit ICT.


Ruang bacaan



Ruang perbincangan





Ahmed Amri Bin Zulkafli
MPP Fakulti Kejuruteraan dan Alam Bina Tahun 1/2
Biro Media dan Penerangan PMUKM Sesi 13/14
::Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti::