Rabu, April 30, 2014

LARIAN AUTISME : MPP FPER 1/2 TURUN PADANG !

6 April 2014, UKM KL :  PROGRAM LARIAN AUTISME 

Alhamdulillah , selesai sudah Program Larian Autisme 2014 di Taman Tasik Titiwangsa ,pada 6 April 2014. Syabas dan tahniah kepada penasihat program , penaja-penaja dan ahli jawatankuasa Larian Autisme kerana telah berjaya melaksanakan program hebat ini.

Setinggi-tinggi penghargaan kepada YABhg. Datin Paduka Seri Hjh. Rosmah Mansor atas kesudian beliau untuk bersama-sama meraikan program Larian Autisme 2014.
Program dimeriahkan lagi dengan kedatangan Prof. Datuk Dr. Noor Azlan Ghazali , Naib Canselor UKM bersama Timbalan-Timbalan Naib Canselor UKM .

Pelbagai aktiviti menarik telah berlangsung hari ini seperti Senam Seni Autism , Larian Amal , karnival , persembahan flashmob oleh pelajar Permata Pintar UKM dan AJK Program Larian Autisme dan sesi persidangan media bersama YABhg. Datin Paduka Seri Hjh. Rosmah Mansor .

Alhamdulillah , tahniah diucapkan sekali lagi kepada pihak yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. Semoga program amal ini dapat membantu meningkatkan lagi sumbangan dan kesedaran masyarakat terhadap golongan autisme.
Insya Allah.






Nur Aliya Huzaidy
MPP Fakulti Perubatan Tahun 1/2
Biro Penerangan dan Komunikasi PMUKM Sesi 13/14







::Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti ::