Selasa, Disember 03, 2013

MPPFEP : PENAMBAHBAIKAN KHAS UNTUK KIOSK FEP

28 November, Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan - Pertemuan antara bersama Ir. Ab. Ghani Wahab Osman selaku Timbalan Pengarah Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan UKM telah diadakan. 

Saya telah mengemukakan cadangan berkenaan dengan masalah kebersihan Kiosk dan masalah di tempat pembuangan sampah berhampiran kiosk kepada beliau. Perjumpaan ini merupakan satu tindakan susulan yang dilakukan oleh saya selaku MPP FEP tahun ½ yang bertanggunjawab membawa suara Mahasiswa/I Fakulti Ekonomi dan Pengurusan dalam menyelesaikan masalah ini.


Pada pertemuan kali ini saya telah mengemukakan cadangan :

- Pihak JPP dapat membina pagar di tempat pembuangan sampah di tempat letak motorsikal. Hal ini kerana,  sampah sarap yang terkeluar dari tempat sampah menyukarkan pelajar meletakkan motorsikal mereka di situ.

- Masalah kebersihan di Kiosk berpunca daripada sistem perpaipan yang tidak sistematik. Saya telah berbincang bersama  Ir. Ab Ghani Wahab Osman, dan tindakan susulan akan diambil.


Alhamdulillah, segala cadangan yang telah saya kemukakan telah mendapat respon yang baik. Terima kasih saya ucapkan kepada JPP kerana sudi mendengar suara kami.




Yang Berkhidmat,
Syahidatul Nur Amirah bt Abd Karim
MPP Fakulti Ekonomi dan Pengurusan tahun 1/2
Timbalan Setiausaha PMUKM Sesi 2013/2014


::Bersama Mahasiswa memacu Varsiti::