Khamis, Mei 01, 2014

SISWI : UKM LADIES DAY


 25 April 2014, UKM Bangi - Buat julung kalinya, ‘UKM Ladies Day’ dengan tema “Bringing You Smile” anjuran PMUKM telah dilancarkan pada Jumaat lalu oleh MPP Umum ½ iaitu Saudari Hasyimah Ibrahim selepas berlangsungnya Forum Citra Siswi Mega anjuran PMFPI.


‘UKM Ladies Day’ diadakan bagi meraikan para wanita yang mendominasi alam kampus selain membawa satu pembaharuan untuk mendekati golongan wanita termasuklah para siswi, pensyarah wanita, siswi antarabangsa dan pekerja wanita yang gigih menuntut ilmu dan berbakti di perbukitan ilmu ini. Matlamatnya jelas bagi merapatkan jurang yang ada dari setiap golongan wanita ini untuk bersama-sama memberi sokongan sosial ke arah membentuk wanita berketerampilan dan tekun memberi sumbangan kepada masyarakat.





Pelbagai perancangan telah diatur bagi menjayakan ‘UKM Ladies Day’ dengan lebih mesra-wanita dan pastinya memberi manfaat khususnya buat para wanita UKM dan masyarakat luar. PMUKM mengharapkan ‘UKM Ladies Day’ pada tahun yang mendatang akan lebih meriah dan dapat meraih perhatian yang luar biasa dari golongan ladies dan diterima baik oleh semua pihak.






Hasyimah Binti Ibrahim
MPP Umum Tahun 1/2
Biro Kebajikan dan Khidmat Sosial PMUKM Sesi 13/14
::Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti::