Ahad, November 24, 2013

RAKAN PMUKM : BERSAMA MAHASISWA MEMACU VARSITI


22 November 2013, UKM Bangi- Hari Interaksi Rakan PMUKM. Yang mana ia merupakan majlis suai kenal dan pembahagian kumpulan mengikut biro antara barisan MPP dan Rakan PMUKM. Walaupun majlis ini dilakukan secara sederhana sahaja, Alhamdulillah ia mendapat sambutan yang baik dan berjalan dengan lancar.

Rakan PMUKM merupakan salah satu inisiatif pihak Majlis Perwakilan Pelajar untuk membawa mahasiswa/i universiti kebangsaan malaysia, merasai dengan lebih dekat dengan pelbagai program yang bertaraf antarabangsa dan memberikan pengalaman yang tidak ternilai yang mana kami membawa rakan PMUKM untuk bersama-sama dalam setiap program yang dianjurkan.

Rakan PMUKM, merupakan batu loncatan kepada diri mereka bagi untuk mengasah kemahiran insaniah dan kepimpinan, yang ia akan melahirkan graduan yang peka dan lebih fleksibel dalam mengharungi cabaran dan dugaan selepas melangkah keluar dari UKM. 

Selari dengan pembawaan PMUKM kali ini, 'Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti' kami sangat optimis untuk menjalankannya.


Kami sentiasa mengalu-alukan kedatangan Mahasiswa/i untuk datang pejabat PMUKM aras 5 pusanika. Sebarang masalah dan aduan dialu-alukan. 

JOM !!! jumpa anda disana 



::Bersama Mahasiswa Memacu Varsiti::